preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Razno

 

Himna OŠ Čavle

U našem grobničkom kraju,

jedna je škola za koju svi znaju;

kao kaštel poznata, samo malo manja

utvrda je igre, prijateljstva znanja.

 

Prozori su njeni zrcala za ptice

i za svako dječje nasmijano lice;

u mirisu šume, dahu Mediterana

ona nam je drugi dom svakoga dana.

 

Ref.

Mi smo uvijek spremni za pjesmu i ples,

ponosno nosimo pobjednički dres,

djetinjstva našeg ti čuvaš blaga,

bila si i ostala čavjanska škola draga!

 

Na satovima svim u zraku su ruke

i kad dođe vrijeme za put u nove luke

bit ćemo spremni za sva vremena

u kojima ćeš ostati najdraža uspomena!

Vijesti

IZAZOVI POUČAVANJA U VIRTUALNOM OKRUŽENJU

OSVRT UČITELJA RAZREDNE NASTAVE

 

U vrijeme kada smo prinuđeni komunicirati i raditi isključivo on line, koristiti isključivo digitalne repozitorije i alate, s nostalgijom se prisjećamo moći i snage žive riječi učitelja, ploče i krede... naših učionica, prepunih hodnika, dječje vriske i galame... toplih i iskrenih dječjih osmjeha, njihovih pametnih glavica, znatiželjnih očiju i ruku koje nam pružaju s punim povjerenjem ...

Svoje radne prostore u školi učitelji su zamjenili prostorima u kući – adekvatnim ili manje adekvatnim – nabrzinu su napravili, preuredili, doradili, osmislili svoj novi radni kutak – kreativnost im bar nikada nije bila problem. Ostalim ukućanima idu pomalo na živce jer su on line cijeli dan, radno vrijeme je postalo cjelodnevno uz usputne stanke za nešto skuhati, počistiti ... Posebno je veselo praćenje Škole na trećem kada bi dio ukućana (a sada ih je većina silom prilika doma) baš gledala nešto drugo. Ali sapunice, serije, filmovi, snimke davno odigranih sportskih utakmica, održanih koncerata i odigranih kazališnih predstava  (jer sada je samo to moguće gledati) padaju u drugi plan: Školu za život postepeno su počeli pratiti svi ukućani shvativši da Škola za život nije zafrkancija i da je to zapravo trenutno život koji žive svi ukućani.

Dragi roditelji i dragi učenici,

Imala sam želju s vama podijeliti ovih nekoliko riječi te vam zahvaliti na trudu, angažmanu i podršci. Znam da vam nije lako raditi, učiti i surađivati u novonastalim uvjetima i nametnutom načinu života te vam stoga još jednom od srca zahvaljujem sa željom da iz svega ovoga izvučemo ono pozitivno. Uvjerena sam da ćemo, kada sve ovo prođe, zasigurno na mnoge stvari  gledati drugačije i više cijeniti i uživati u „malim“ stvarima za koje smo sada uskraćeni. Jer, kao što je napisala jedna od vaših učiteljica, ... Nedostaje nam škola, nedostaje nam naša učionica, nedostaju nam prijatelji. Nedostaje nam sve ono što sada nemamo...

 Najvažnije je da i dalje dobro surađujemo, na dobrobit našeg najvećeg blaga – naše djece kojoj, bez obzira na sve, trebamo omogućiti ZNANJE  jer ZNANJE JE MOĆ.

 U tome ćemo uspjeti samo ako ostanemo zajedno, ako surađujemo i budemo jedni drugima podrška.

Umjesto hvala, poklanjam vam djelove osvrta vaših učitelja i učiteljica vezanih uz rad učenika i suradnju s roditeljima:

Komunikacija između mene i roditelja odvija se putem viber grupe. Svakodnevno šaljem prezentacije, listiće i zadatke koje učenici trebaju rješavati. Također, šaljem poveznice za teme koje su se obrađivale na HRT3, videolinkove, poveznice za dodatnu vježbu i rad. Ulogirali smo se u Matifik pa dio učenika vježba matematiku i na taj način. Za sada su roditelji zadovoljni. Radi bolje preglednosti napravili smo još jednu grupu za zadaće jer zatrpavaju postojeću pa roditelji koji se kasnije uključe ne mogu doći do prvotne upute. Kod obrade novih sadržaja u prezentacijama vodim roditelje kako da sadržaje objasne učenicima i kako da im olakšaju. Roditelji su zadovoljni količinom i kvalitetom zadataka. Mislim da svi polako učimo... Tražim najbolji način kako da sadržaji budu što prihvatljiviji i da ne stvaram roditeljima dodatni stres. Velika pomoć mi je i učiteljica Ana iz produženog boravka koja mi svakodnevno šalje zadatke za vježbu i aktivnosti za slobodno vrijeme ...

Učenici redovito prate Školu na trećem  te zapisuju i rješavaju predviđene zadatke. Po završetku programa, šaljem dodatne zadatke koje pažljivo i detaljno obrazlažem. Drugi dio našeg rada odnosi se na virtualnu učionicu u kojoj sudjeluju gotovo svi učenici. U takvom obliku rada mogući su svi vidovi rada i interakcija s učenicima. Ti susreti predstavljaju pravo zadovojstvo i djeci i meni. Treći vid rada odnosi se na formiranje razreda na Profilovoj platformi IZZY. Tek smo u početnoj fazi, ali već nam se otvaraju velike mogućnosti korištenja bogatog metodičkog materijala.Učenicima je ta platforma bliska jer smo mi njihov dodatni materijal gotovo svakodnevno koristili u razredu kao nagradu za dobro obavljen posao. Suradnja sa roditeljima je izuzetno dobra, svi sudjeluju u dogovorima, kontaktiramo na dnevnoj razini ...

U viber grupi svakodnevno zadajem kreativne zadatke koje mora odraditi jedan par (roditelj i dijete), a sve s ciljem podizanja morala djeci kojima odvojenost od škole i prijatelja teško pada. Jedan od zadataka je bio kako razveseliti prijatelja. Učenica je poslala glasovnu poruku podrške koja je svima ugrijala srca. Trudim se biti kreativna i na pomoći djeci i roditeljima. Gradivo propisano kurikulom odrađujem pisanom pripremom u kojoj učenicima, korak po korak, objašnjavam nastavnu jedinicu. Nastojim izmjenjivati aktivnosti  jer učenici ujutro prate Školu na trećem  i po svojoj želji odrađuju zadatke koje im zadaje TV učiteljica. Programom sam jako zadovoljna, jer ga mogu lako korelirati sa svojim sadržajima. Svakodnevno dobivam nove ideje, a kako vremena imamo puno, lako ih sprovodim u djelo. U realizaciji i kreativnom pristupu s dodatnim digitalnim sadržajima samoinicijativno i rado nam pomaže učiteljica Matea. Nastavnu građu i zadatke koje zadajem, svakodnevno kontroliram. Roditelji uratke šalju na viber ili mail. Pohvalila bih svoje učenike koji su bili vrlo vrijedni u realizaciji integriranog dana petkom. Prvog petka tema je bila Pozdrav prvom danu proljeća, a ovaj petak pozabavili smo se vodom. Za kraj bih istakla da su se učenici prilagodili novonastaloj situaciji i da su vrijedni.  Treba dozirati gradivo i zadaću, jer nije cilj da su cijeli dan pred računalom i TV prijemnikom....oni su ipak samo djeca koja se vole igrati i koja trebaju nadasve pažnju, ljubav i razumijevanje ...

U drugom tjednu nastave na daljinu telefonski sam nazvala sve roditelje i pitala imaju li problema i kako se snalaze. Po njihovoj reakciji zaključila sam da je sve u redu, da redovito prate moje sadržaje i sadržaje u Školi na trećem, da su zadovoljni i da nisu previše opterećena, iako su svi daleko više angažirani nego prije.


U ovim okolnostima mislim da sve teče dosta dobro. Svi pratimo Školu na trećem. Čula sam se sa svim roditeljima. Zadovoljni su i jako lijepo surađujemo. Djeca su vrijedna: sve pišu, šalju slike, video uratke ...

Dva tjedna rada na daljinu su iza nas. Sad već svi možemo reći da smo se polako uhodali. Mislim na sebe, roditelje i učenike. Komunikacija s roditeljima je jako dobra. Nije im lako, ali se trude i sve obaveze rješavaju na vrijeme. Rad s djecom iziskuje im puno vremena. U svom radu nastojim se što više držati rasporeda Škole na trećem.  Djeci se u početku činilo kao da su na učeničkom odmoru, ali sada rade ozbiljno i rješavaju zadane zadatke. Nedostaje nam škola, nedostaje nam naša učionica, nedostaju nam prijatelji. Nedostaje nam sve ono što sada nemamo.

Prije svega bih pohvalila  roditelje i učenike zbog ozbiljnosti i odlične suradnje. Većina učenika riješi sve zadatke isti dan kada ih zadam. Rad je temeljen jednim dijelom na programu Škole na trećem, koji dobrim dijelom prati godišnji plan i program, a uz to zadajem zadatke iz naših udžbenika i/ili radnih bilježnica. 

Kod obradbe obavezan je dio koji prepisuju kao plan ploče, uz moje objašnjenje koje pomaže u razumijevanju. Prepisani dio mi pošalju da im pregledam. Učiteljica Ana šalje dobre ideje za likovnu kulturu. Učitelji glazbene kulture, stranog jezika i vjeronauka redovito šalju materijale za rad  tako da djeca imaju pune ruke posla. Vidim da su zadovoljni jer slikaju svoje uradke i ne kriju oduševljenje nekim zadacima koji su im zadani. U e dnevnik sam zapisala osvrte na njihov rad nakon čega  još ozbiljnije i urednije izrađuju svoje zadaće. 

Nekim roditeljima šaljem materijale i na e mail jer su imali probleme s vezom putem mobitela. 

Uglavnom se o svemu dogovaramo i jedva čekamo da  ponovno krenemo u našu školu. 

 

Suradnja s roditeljima je jako dobra. Upute i materijal (zadatke, prezentacije,  linkove, digitalne igrice...) šaljem  ujutro uz podsjetnik za TV nastavu. Tijekom dana često pošaljem nešto od simpatičnih sadržaja za slobodno vrijeme. Sva djeca su aktivna, gledaju, pišu, istražuju, stvaraju... Nastojim da bude raznoliko i zanimljivo. Materijale  stvaram sama, ali mi puno pomažu i fasebook grupe na kojima učitelji nesebično dijele svoje ideje i materijale. Naravno, jako su nam dobrodošli i portali  izdavačkih kuća koji su sad otvoreni za svih. Hvala i učiteljicama iz produženog boravka. Aktivnost se uglavnom protegne na cijeli dan jer i učenici i roditelji roditelji vole dobiti podršku vezano za ono što rade. Unatoč svemu, svi želimo što brži povratak u učionice.

Suradnja s roditeljima je odlična. Učenici su zadovoljni s onim što im šaljem. Većina redovito rješava zadatke iako bi svi redom radije bili u školi. Poneka njihova poruka i videopoziv izmame suze. Što se mene tiče priličan je ovo izazov i napor. Traje gotovo čitav dan: ujutro šaljem zadatke  ( linkovi, PPT... ), zatim odgledam TV program, ispravljam zadaće, slijede osvrti roditeljima i pomaganje ako je nešto bilo problem, pisanje i sastavljanje zadataka za idući dan, praćenje portala, skidanje i priprema materijala… Samo da ne izgubimo ovo malo vida što imamo... Ali, snažni smo mi pa ćemo izgurati i ovo!

S roditeljima komuniciram e mailom ili telefonom. Slikaju i šalju mi radove koje zatražim. Suradnja je izuzetno dobra. U protekla dva tjedna dobivala sam samo zahvale i pohvale (neka tako i ostane). No i ja sam njima dala na znanje kako razumijem da im nije lako i da imaju moju podršku. Trenutno mi je najveća teškoća što ne mogu zagrliti svoje učenike. Da mi je netko rekao da ću to doživjeti.....

 

Svi smo zbunjeni i tražimo načine kako dati što više i od njih pokušati dobiti najbolje rezultate, ali čini mi se da polako i idemo prema tome.

S roditeljima sam svakodnevno u kontaktu i izrazito sam zadovoljna komunikacijom i suradnjom. Od prvog dana učenici aktivno sudjeluju i njihovi roditelji redovito šalju domaće zadaće na pregled putem e-maila ili Vibera. Domaće zadaće su većini učenika uglavnom točne, uz pokoju manju grešku, te vrlo uredne. U prvom tjednu nastave na daljinu imali smo dosta teškoća sa slanjem i primanjem zadataka za vježbu, odnosno s radom CARNET-ovog e maila. Kada je bila potrebna pomoć oko rješavanja nekih zadatka ili poveznice nisu radile, roditelji su se bez ustručavanja javili u grupu i brzo su dobili pomoć od mene ili drugih roditelja. Učenicima šaljem materijale u wordu i powerpointu na e mail i Viber te povremeno poveznice na stranice koje nam koriste u pojašnjenju zadataka ili za uvježbavanje nastavnog gradiva. Dio nastavnog gradiva iz Hrvatskog jezika, Prirode i društva i Tjelesne i zdravstvene kulture obrađujemo i uz pomoć Škole na trećem, dok se za preostale nastavne sadržaje koristimo udžbenicima i radnim bilježnicama kako bismo mogli uvježbavati i ponavljati nastavne sadržaje koje smo obradili te obraditi one koji nam slijede. Roditelji su rekli da učenici uspijevaju stići riješiti sve zadatke, da su im razumljivi i da uglavnom mogu samostalno raditi, ali da ih je ponekad teško motivirati ih za rad. Svima nedostaju prijatelji i radije bi taj dio odrađivali u školi.

Ravnateljica Tanja Stanković




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Maja Rendić   datum: 31. 3. 2020.

Tražilica

e-Dnevnik


Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 9. 2015.

Ukupno: 657085
Ovaj mjesec: 2806
Ovaj tjedan: 636
Danas: 140

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Korisni linkovi

Zabavno i poučno





preskoči na navigaciju